Prekių garantija ir grąžinimas

Visoms https://e-vartai.lt/ parduotoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai, kurių sąlygos bei terminai nurodomi tų prekių aprašymuose. Prekei sugedus, garantiniu laikotarpiu remontas atliekamas nemokamai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas prekės pirkimo dokumente (PVM sąskaitoje faktūroje). Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą, kuri tuo pačiu yra ir garantinis talonas) bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės priimamos pogarantiniam remontui
PVM sąskaitą faktūrą yra siunčiama automatiškai el. paštu tuomet, kai prekės perduodamos kurjeriui o įsigalioja tada, kai prekės pasiekia savo gavėją. 
Prekes tikrinkite priėmimo metu, prieš pasirašydami ant prekės priėmimo dokumentų. Pirmos apžiūros metu esant matomiems prekės pakuotės pažeidimams, kurie galėjo atsirasti prekių transportavimo metu  – informuokite siuntėją telefonu +37068500363 o ant priėmimo dokumentų būtinai aprašykite matomus trūkumus. Po prekių priėmimo pretenzijos dėl pažeidimų (ne gamyklinio broko) nėra tenkinamos.
 
Pastabos teikiant prekes garantiniam servisui

   1. Sugedus prekei reikia kreiptis garantiniame talone (PVM sąskaitoje faktūroje) nurodytu telefonu el. paštu info@e-vartai.lt .
   2. Sugedusią prekę klientas privalo pateikti kartu su pirkimo dokumentu – PVM sąskaita faktūra, kuri yra GARANTINIS TALONAS.
   Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodyta prekė. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo prekę. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente prekė nėra tiksliai nurodyta (Tokiu atveju garantiniame dokumente turi būti nurodyti prekės identifikavimo duomenys).
   3. Sugedusią prekę reikia perduoti parduotuvei https://e-vartai.lt/ (derinama su elektroninės parduotuvės darbuotojais el. paštu info@e-vartai.lt).
   4. Kurjeriui prekė turi būti perduota saugiai supakuotoje pakuotėje, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.
   5. Gedimui nepasitvirtinus ar nustačius garantijos sąlygų pažeidimus, visas išlaidas susijusias su prekės transportavimu apmoka klientas.
   6. Dėl gamintojo kaltės sugedusi prekė yra keičiama nauja arba šalinami gedimai per 3-21 darbo dienas, nuo prekės perdavimo garantiniam servisui.
   7. Jei gedimų, kurie atsirado eksploatuojant prekę garantiniu laikotarpiu negalima pašalinti ir jei nėra galimybės jos pakeisti nauja, grąžinami pinigai.
   8. Pardavėjas neatsako už gedimo metu prarastą informaciją (taikoma visiems prietaisams, turintiems atmintį ir saugojantiems kliento nustatymus ar kitus duomenis) ir dėl to patirtų nuostolių, todėl patariame nuolatos daryti duomenų kopijas.
  
Prekių grąžinimas

   Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarytos naudojant ryšio priemones per 14 (darbo) dienų nuo prekės pristatymo, pranešdamas apie tai el. paštu info@e-vartai.lt.
   Sumokėta pinigų suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų Pardavėjui gavus grąžinamą prekę. 
  Pirkėjas prekės grąžinimą suderina su parduotuvės darbuotoju el. paštu info@e-vartai.lt.. Pirkėjas apmoka prekės transportavimo išlaidas.
Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
   – grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
   – prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
   – prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
   – grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
   – grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (PVM sąskaitą-faktūra, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);